lucaskamp.blogg.se

Den 18/6 2013 fick vi, Amanda & Henrik, det hemska beskedet att vår älskade son Lucas, 15 veckor och 4 dagar gammal, har leukemi.

Måndagskvällen

Publicerad 2013-07-09 10:35:10 i Känslor


En underbar kväll med sol, otroligt trevligt sällskap, vattenkrig, god mat och skratt tills jag fick ont i magen. Så hade vi det igår hemma hos Tony och Mikaela. Och Liam och Lova förstod att de inte fick vara speciellt nära Lucas. Men Lova bröt det en gång, för att krama om mig och ge mig en puss, på axeln. Hon är så himla söt.

Och jag har skrattat förut, men tänk vad skönt att det var att få skratta tills man fick ont i magen. Det behövdes verkligen. Tack till dumma amerikaner på AFV och autokorrigering på telefoner.

Ge mig fler sådana kvällar! Lovely. Tack Mikaela och Tony. Jag hoppas ni förstår vad detta och er familj betyder för oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela