lucaskamp.blogg.se

Den 18/6 2013 fick vi, Amanda & Henrik, det hemska beskedet att vår älskade son Lucas, 15 veckor och 4 dagar gammal, har leukemi.

Uppmaning! Gör detta för cancern

Publicerad 2013-09-02 11:06:33 i Känslor

 
Jag är så tacksam till alla människor som skänker pengar till Lucas insamling på barncancerfonden. Och såklart till alla andra insamlingar som finns. Men nu kan man skänka pengar utan att det kostar något egentligen. Ja, man måste ju såklart ta sig till platsen då.
 
Imorse såg nämligen jag och Henke en reklam. En reklam med en gungande flicka vid en äng. Mannen säger att alla inte överlever cancer och då gungar gungan själv. Utan flickan. För det är ju faktiskt så att alla inte överlever cancer. Men genom att provköra en BMW (under en viss tid) så skänker de 100:- för alla som provkör. Då  Så jag tycker att alla ska provköra en BMW nu för att stödja barncancerfonden.
 

Så leta nu rätt på en bilhandlare. Det ska jag och Henke göra när vi är hemma igen. För nu är vi i Uppsala för sista behandlingen på detta schema. 

Kommentarer

Postat av: Tuss Gustavsson

Publicerad 2013-09-02 22:10:09

Kan jag dela det här på Facebook??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela