lucaskamp.blogg.se

Den 18/6 2013 fick vi, Amanda & Henrik, det hemska beskedet att vår älskade son Lucas, 15 veckor och 4 dagar gammal, har leukemi.

En liten skopa tur

Publicerad 2013-06-26 09:42:00 i Känslor


Nu höll vi på att tabba oss jag och Henke.
Vi kom förra tisdagen och vi köpte en veckobiljett på parkeringen. Jag satte larm så vi inte ska missa att betala en ny. Igår pep larmet och jag glömde bort att säga det till Henke.

Nu när jag skulle till bilen och hämta en kofta till mig så hann jag bara in i hissen innan jag kom på det. Vi har glömt att köpa en ny biljett. Jag sprang tillbaka till rummet och hämtade Henkes plånbok. När jag väl kom fram till bilen så pustade jag ut. Ingen parkeringsbot. Den hade suttit fint nu...

Kommentarer

Postat av: Ingrid & Peter

Publicerad 2013-06-26 13:09:45

Tur för Er! Tycker bara att det är ynkligt att inte denna parkering ingår i sjukhusvistelsen! Dåligt av landstinget! Kram kram

Svar: Jo visst är det lite dåligt men vi får förhoppningsvis tillbaka det från försäkringskassan sen! ;) Kram
Amanda Gustavsson

Postat av: Bemga

Publicerad 2013-06-26 14:24:40

Det är det jag säger nu vänder det allt kan bara bli bättre

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela