lucaskamp.blogg.se

Den 18/6 2013 fick vi, Amanda & Henrik, det hemska beskedet att vår älskade son Lucas, 15 veckor och 4 dagar gammal, har leukemi.

Idag är dagen..

Publicerad 2013-09-19 06:53:02 i Behandling


.. då jag får följa med in när Lucas ska sövas. Just nu ligger han halvvaken i min famn. Han är insvept i ett vitt lakan eftersom han är badad en gång igårkväll. Han ska bada igen nu på morgonen. Och han får flytande mat fram till nio och sedan ska han vara fastande i minst fyra timmar innan de ska söva honom för att ta ett benmärgsprov och ge cytostatika in i ryggen. 

Nu har han somnat till så då ska jag försöka lägga honom tillrätta så att jag också får sova en stund till. Det behövs nog. Sedan ska jag förhoppngavis ut till spåret här i Uppsala för att gå eller köra intervaller för att rensa skallen lite. 

Kommentarer

Postat av: Janni - Mama till Lilly & Loah

Publicerad 2013-09-19 09:38:25

Jag följer er historia och vill bara skicka varma tankar idag. Ni är så starka för er lilla kille.

Kram

Svar: Tack för det! :) Kram
Amanda Gustavsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela