lucaskamp.blogg.se

Den 18/6 2013 fick vi, Amanda & Henrik, det hemska beskedet att vår älskade son Lucas, 15 veckor och 4 dagar gammal, har leukemi.

Prover skickade

Publicerad 2014-01-04 11:11:06 i Vardag

 
I förra veckan så kom det ett varsitt kuvert till mig och Henke. Vi hade ju båda två anmält oss till Tobiasregistret. Då skulle vi lämna ett varsitt salivprov för att se vem vi kan hjälpa, nu eller i framtiden. Igår så skickade vi iväg dem. Hoppas bara att det blev rätt mängd saliv och utan skum (?!!) så att vi slipper göra om det. Inte för att det var jobbigt och svårt. Eller jo. det var inte lätt att få till ett prov utan skum. Haha.
 
Jag kan inte låta bli att känna liote nervositet. Kommer jag kunna hjälpa någon? Kommer jag våga? Det är självklart att jag ska göra det om någon behöver min benmärg, för jag skulle ge Lucas om jag kunde, så varför kan jag inte hjälpa någon annan? Jag hoppas att jag får chansen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela